Centrum sportovní medicíny REFYT není běžnou rehabilitační ordinací. Víme, že k nám přicházíte s bolestmi, a proto vás nebudeme trápit dlouhým vysedáváním v čekárně.
V naší ambulanci se můžete léčit za přímou platbu nebo za účasti Revírní bratrské pojišťovny.
V naší ambulanci nepotřebujete doporučení od lékaře. V 95% případů pro započetí léčby není třeba vyšetření specialistou v jiném oboru (neurolog, ortoped apod.). Pokud by bylo vhodné celou situaci zkonzultovat, příp. provést další vyšetření, doporučíme vyšetření specialistou – lékařem.
2. FYZIOTERAPIE PRO KLIENTY RBP
V případě, že jste obdrželi od svého lékaře „FT“ poukaz (nezaměňujte prosím s „K“ poukazem), můžete se u nás léčit za účasti Vaší pojišťovny.
Jak to probíhá?
Objednejte se na první návštěvu přes rezervační systém v sekci REZERVACE-REZERVACE FYZIO NA POJIŠŤOVNU. Další návštěvy již náplánujeme společně v ambulanci na první fyzioterapii.
Při rezervaci vytvořte v systému registraci, poté se přihlašte do systému a zvolte si termín první návštěvy fyzioterapie.
Dejte si pozor na platnost poukazu (doručený k nám by měl být do 7 dní od data vystavení).
Pokud se Vám změní program, prosím dejte nám vědět alespoň 24 hodin předem. V opačném případě jsme nuceni neomluvenou terapii započítat jako absolvovanou.
Obchodní podmínky a reklamační řád
pro služby Skupinové lekce
Fyzická osoba: Mgr. Zuzana Macečková, IČ 72036656, podnikající na provozovně
Na Poříčí 595, Frýdek – Místek
kontakt: e-mail: refyt@seznam.cz. tel.: +420 724 500 216
1. Základní ustanovení
1.1. Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem služeb v nestátním zdravotnickém zařízení se sídlem provozovny na adrese Na Poříčí 595, Frýdek – Místek, jehož provozovatelkou je Mgr. Zuzana Macečková, IČ 72036656, a kupujícím či uživatelem poskytovaných služeb (dále jen klient).
1.2. Provozovatel poskytuje služby na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.
1.3. Rezervací konkrétní služby a termínu, nebo telefonickým či emailovým objednáním konkrétního termínu konkrétní služby klient potvrzuje, že se seznámil s Obchodními podmínkami a Reklamačním řádem a souhlasí s nimi.
2. Objednávka služeb
Termín návštěvy nebo služby je nutné rezervovat – objednat online rezervačním systémem na webu www.refyt.cz v sekci Skupinové lekce rezervace dle druhu služby, zcela vyjímečně je povoleno mailem nebo telefonicky kdykoliv před jejím zahájení. Zrušit rezervaci může nejpozději 3 hodiny před jejím zahájením jinak se jedná o „zrušení po termínu“ a s tím související sankce uvedené dále.
Rezervovaný termín služby je závazná objednávka. Provozovatel si na rezervovaný termín vyhrazuje příslušný čas a zajistí další potřeby pro výkon služby.
Po kliknutí na vybranou službu k rezervaci – objednání se klientovi zobrazí informace o ceně služby, popřípadě slevy jsou-li na danou službu uvedeny, jméno lektora, informace o nabízené službě ve formě obrázku ( možno zvětšit kliknutím na něj pro čtení ), informace o platbě a výběr možností přihlášení – rezervace ( na celý kurz, do konce kurzu nebo jen na konkrétní lekci kurzu )
Každá rezervace je potvrzena rezervačním systémem emailem, kde je klient informován o ceně, počtu možných náhrad, které klient může využít v případě zrušení termínu v průběhu kurzu je-li služba uhrazena, a čas do kdy může provést zrušení termínu bez sankcí, uvedených níže.
Náhrady za zrušenou lekci kurzu je možno využít v jiném termínu kurzu nebo jiného druhu kurzu probíhajícím současně v termínu kurzu kde byla lekce zrušena a je nutno je využít do konce kurzu, nepřevádějí se do dalších termínů nových kurzů, s koncem kurzu náhrady zanikají a jejich použití hlídá systém a v případě jejich použití nevyžaduje opětovnou úhradu, jelikož byly již uhrazeny podle článku 3. Platby. Nevyužité náhrady propadají.
Provozovatel si vyhrazuje právo zrušit konkrétní kurz nebo jeho lekci z důvodu malé (nerentabilní) účasti. V tomto případě, pokud mněl klient již lekci uhrazenou může rezervovat – objednat náhradu a do „poznámky“ při rezervaci napsat „náhrada za zrušený termín provozovatelem + jeho název, datum a hodinu“.
Nedostavení se na rezervovanou službu nebo zrušení objednávky klientem „zrušení po termínu“ je považováno za absenci klienta a bude mu účtovaná plná částka služby 100%. Provozovatel si vyhrazuje právo vyjímky po telefonické nebo emailové konzultaci s klientem na základě vlastního uvážení.
3. Platby služeb
Platební branou GoPay budou prováděny online platby jen u služeb Skupinové lekce
Platba služby Skupinových lekcí je vyžadována předem online platební branou. Po rezervaci – objednání je klient vyzván k okamžité platbě „online“ po kliknutí „zaplatit online“ je přesměrován na platební bránu, kde je mu nabídnuta online platba kartou nebo online bankovním převodem, preferujeme platbu kartou. Při objednání – rezervaci pouze vybraných lekcí (termínů) vyžaduje systém a platební brána platbu každého termínu zvlášť není možné si vybrat jednotlivě např. jen 3 termíny a pak je zaplatit najednou jako součet. Platbu najednou je možné pouze u objednání – rezervace „celého kurzu“ nebo „do konce kurzu“
Po zaplacení systém pošle klientovi email oznámení o provedené platbě.
Provozovatel si vyhrazuje právo zrušit klientovi objednanou – rezervovanou službu na kterou nebyla provedena platba včas. Zrušení mu bude oznámeno automaticky mailem.
4. Reklamační řád
Klient může podat reklamaci na svoji rezervovanou – objednanou službu, domnívá-li se, že poskytovatel porušil podmínky služby, bez zbytečného odkladu a to nejpozději do 14 dnů po skončení termínu objednané služby.
V případě reklamace klient telefonicky kontaktuje provozovatele +420 724 500 216 a oznámí že podává reklamaci a následně ji zašle písemně na jeho email refyt@seznam.cz napsanou volným způsobem kde uvede důvod reklamace, konkrétní poskytnuté služby, datum a hodina služby na kterou podává reklamaci
Reklamaci nelze uplatnit na zrušenou rezervaci – objednávku klientem „po termínu“ nebo na zrušenou provozovatelem z důvodu neprovedené platby.
O výsledku reklamace bude klient informován telefonicky provozovatelem a následně písemně mailem.
5. Platnost a účinnost
Tyto Obchodní podmínky a reklamační řád jsou zobrazeny na webových stránkách www.refyt.cz a vstupují v platnost dnem 1. 1. 2024